رشد بازار نمایشگرهای تعاملی ناشی از پذیرش گسترده راه حل های یادگیری تعاملی در کلاس های درس، افزایش پذیرش نمایشگرهای سلف سرویس در بخش مهمان نوازی، و افزایش تقاضا برای تابلوها و کیوسک های تعاملی است. با این حال، چالشهای مربوط به نصب و نگهداری اجزای نمایشگر تعاملی ممکن است رشد بازار را محدود کند.
انتظار می رود پذیرش فزاینده فناوری AR و VR برای افزایش تجارب مصرف کننده و افزایش تقاضا برای کیوسک های تعاملی در بخش خرده فروشی فرصت های رشد بازار را ایجاد کند. با این حال، مسائل مربوط به عملکرد و دقت برخی از چالشهایی هستند که مانع رشد بازار میشوند. علاوه بر این، ظهور نمایشگرهای تعاملی مبتنی بر هوش مصنوعی یک روند برجسته در بازار نمایشگرهای تعاملی است.
مانیتور
بازار جهانی نمایشگرهای تعاملی بر اساس محصول (نمایشگرهای صفحه تخت تعاملی، تختههای سفید تعاملی، کیوسکهای تعاملی، دیوارهای ویدئویی تعاملی و سایر محصولات)، اندازه پانل (کمتر از 32″، 32″-65″، و 65″ و بالاتر) تقسیمبندی میشود. ، نوع نمایشگر (LCD، LED، OLED، و سایر انواع صفحه نمایش)، و کاربر نهایی (خرده فروشی، BFSI، مراقبت های بهداشتی، شرکتی و دولتی، حمل و نقل، آموزش، ورزش و سرگرمی، مهمان نوازی، و سایر کاربران نهایی). این مطالعه همچنین رقبای صنعت را ارزیابی می کند و بازار را در سطح منطقه و کشور تجزیه و تحلیل می کند.
بر اساس جغرافیا، بازار نمایشگر تعاملی به آمریکای شمالی، اروپا، آسیا-اقیانوسیه، آمریکای لاتین و خاورمیانه و آفریقا تقسیم میشود. انتظار می رود در سال 2024، آمریکای شمالی بیشترین سهم را در حدود 37.0 درصد از بازار نمایشگرهای تعاملی به خود اختصاص دهد. سهم بازار قابل توجه آمریکای شمالی را می توان به پذیرش گسترده نمایشگرهای تعاملی در بخش هایی مانند خرده فروشی، مراقبت های بهداشتی و شرکتی نسبت داد. علاوه بر این، ادغام سریع نمایشگرهای تعاملی در بخش آموزش و گسترش شبکه های حمل و نقل، امکانات آموزشی، و موسسات تجاری بیشتر به سهم بازار بزرگ منطقه کمک می کند.مانیتور