همایش بزرگ مشتری نوازی

همایش مشتری نوازی

شرکت دانش بنیان دانش آوران در همایش بزرگ مشتری نوازی که در تاریخ 23/3/1403 در هتل میثاق مشهد برگزار شد میزبان بیش از 200 نفر از فعالین حوزه ی رستوران داری بود. شرکت دانش آوران در کنار دیگر بندهای معتبر اقدام به ارائه محصولات لمسی خود در زمینه ی رستوران داری کرد.

در این همایش سخنرانان در زمینه ی مشتری مداری و کسب سهم از بازار با فعالین این حوزه بحث و تبادل نظر کردند. در این راستا یکی از بحث های مطرح شده استفاده از تکنولوژی های جدید برای رستوران ها بود.

همایش مشتری نوازی

همایش مشتری نوازی

از جمله ی این ابزارهای جدید میتوان به کیوسک های لمسی اشاره کرد. کیوسک های لمسی دانش آوران با امکاناتی از جمله پرینتر، اسکنر و دستگاه پز می توانند خدماتی از جمله انتخاب غذا و همینطور پرداخت فاکتور را به صورت 24 ساعته و بدون خطا انجام دهند. این موضوع باعث می شود در رستوران هایی که شیفت های طولانی و همینطور مشتریان بیشتری دارند درصد خطای انسانی در پست هایی مثل صندوق دار عمال به صفر برسد.

 

همایش مشتری نوازی

همایش مشتری نوازی

از بین رفتن مشکلاتی از جمله خطای پرسنل، خستگی، مشکلات مربوط به نیروی انسانی و ا این قبیل مسائل با استفاده از کیوسک های لمسی کاملا از بین خواهد رفت.

Search

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟