آینه مجازی، یک نوآوری جدید برای خرید

کیوسک های لمسی

چند بار به فروشگاه رفته‌اید تا لباس‌ها را ببینید و امتحان کنید؟ اکنون با آینه مجازی این مشکل وجود نخواهد داشت. با این آینه یک آواتار ایجاد می‌شود و می‌توانید ترکیب‌های مختلفی از تصاویر را انجام دهید.
شخصی‌سازی در پوشاک با صنعت ۴.۰ دست به دست می‌شود. مصرف‌کننده به طور فزاینده‌ای به سمت شخصی‌سازی محصول تمایل دارد. به همین دلیل، صنعت مد در حال بازآفرینی خود است و یکی از نوآوری‌هایی که بیشترین توجه را به خود جلب می‌کند، آینه مجازی است.
آینه مجازی جدید می‌تواند در کمتر از ۲۰ دقیقه یک لباس سفارشی تولید کند. این آینه به کارخانه متصل است، بنابراین سفارشات مستقیماً به آنجا می‌رسند تا لباس به سلیقه خریدار ساخته شود.
آینه دارای دوربینی روی صفحه است که با آن اندازه‌های مشتری را اسکن کرده و یک آواتار سه‌بعدی ایجاد می‌کند. سپس، مدل، الگو و طرح را انتخاب می‌کنید. با تأیید نهایی، فرآیند تولید پارچه و ساخت لباس انتخاب شده آغاز می‌شود. این لباس به طور کامل توسط ماشین‌ها و روبات‌های خودکار تولید می‌شود که درزها را می‌دوزند و لباس نهایی را بسته‌بندی می‌کنند تا به مشتری تحویل داده شود.
این تکنولوژی جدید نه تنها برای ساخت لباس به سلیقه مصرف‌کننده کاربرد دارد، بلکه برای امتحان کردن لباس‌ها به صورت مجازی نیز مفید است، چیزی که حتی امروزه در فروشگاه‌ها قابل مشاهده است. این آواتار می‌تواند نگه‌داری شود تا ترکیب‌های مختلفی از لباس‌ها را از خانه امتحان کنید.

Search

1 نظر در “آینه مجازی، یک نوآوری جدید برای خرید

  1. علیرضا گفت:

    عالی برای بوتیک ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟