برگر کینگ به استفاده از کیوسکهای سفارش دیجیتال افزایش خواهد داد، که مدیران میگویند برای کارکنان و مشتریان بهتر است و همچنین منجر به سفارشات بیشتر میشود.
“ما شروع به پیشرفت در فهم کیوسکها کردهایم,” جاش کوبزا، مدیر عامل شرکت رستوران برندز اینترنشنال، مالک برگر کینگ، روز جمعه به سرمایهگذاران گفت.
کیوسکهای دیجیتال صفحه نمایشهای لمسی بزرگی هستند که مشتریان میتوانند به جای سفارش از یک کارمند در پیشخوان، در رستوران سفارش داده و پرداخت کنند.
کوبزا گفت برگر کینگ کیوسکها را در تعداد بیشتری از رستورانهای متعلق به شرکت شروع به آزمایش کرده و نتایج بسیار خوبی به دست آورده است. او افزود که “اکثریت زیادی” از سفارشات در این رستورانها از طریق کیوسکها انجام شده است.
این زنجیره پیش از این تکنولوژی را در بازارهای بینالمللی خود به طور گستردهتری پیادهسازی کرده بود، که بیش از نیمی از آنها به کیوسکها “تبدیل” شدهاند، کوبزا گفت.
به نظر او مصرفکنندگان از زمان شروع نصب کیوسکها چند سال پیش، پذیرش بیشتری نسبت به آنها پیدا کردهاند: “فکر میکنم آمریکا اکنون آمادهی کیوسکها است و احتمالاً شاهد گسترش سریعتر آنها در سراسر جهان خواهیم بود.”
برگر کینگ
کوبزا گفت این تکنولوژی تعاملات “استرسزا” را برای مشتریان و کارکنان در پیشخوانها از بین میبرد، عموماً منجر به سفارشات بزرگتر میشود و به کارکنان اجازه میدهد زمان بیشتری برای تهیه غذا داشته باشند.
“پس فکر میکنم این برای کسب و کار عالی است,” او گفت، در حالی که پاتریک دویل، رئیس اجرایی RBI، آنها را “برد در هر جبهه” نامید.
کیوسکهای دیجیتال همچنین میتوانند به معنای صرفهجویی در هزینههای نیروی کار، افزایش دقت سفارشات و تنظیم منوها و قیمتها به صورت آنی باشند.
دلایل متعددی وجود دارد که مشتریان ممکن است در کیوسکهای دیجیتال بیشتر خرج کنند. کیوسکها میتوانند پیشنهادات اضافی به مشتریان براساس آنچه که سفارش میدهند، مانند افزودن یک نوشیدنی، ارائه دهند و همچنین سفارشات را با اضافات شخصیسازی کنند، مثل گذاشتن آووکادو روی برگر.
آنها همچنین میتوانند اقلامی را ترویج دهند که احتمال فروش بالاتری بر اساس زمان روز، فصل و هوا دارند، مثل نمایش نوشیدنیهای خنک در روزهای گرم.
کوبزا گفت که ۱۴ درصد از سفارشات برگر کینگ در سهماهه به صورت دیجیتال انجام شدهاند، که بیش از ۴۰ درصد افزایش نسبت به سال گذشته داشته است، اما این رقم در رستورانهای متعلق به شرکت با کیوسکها ۲۸ درصد بود.
“نظر من این است که باید این کسب و کار را به ۱۰۰ درصد دیجیتال برسانیم,” کوبزا گفت. “باید همه سفارشات را از طریق کانالهای سفارش دیجیتال انجام دهیم … این به نوعی ستاره شمالی ما است که میخواهیم کسب و کار را به آن سمت ببریم.”
برگر کینگ رشد فروش سیستماتیک ۱۰.۳ درصدی را به ۷.۰۶ میلیارد دلار در سهماهه منتهی به ۳۰ سپتامبر در مقایسه با دوره مشابه در سال ۲۰۲۲ گزارش داد. فروش قابل مقایسه جهانی در آمریکا ۶.۶ درصد و در بازارهای بینالمللی ۷.۶ درصد افزایش یافت.
تعداد شعبههای آمریکا به دلیل بسته شدن برخی از مکانهای قدیمی و کمعملکرد کاهش یافت.
برگر کینگ در حال اجرای یک برنامه بازسازی ۴۰۰ میلیون دلاری به نام “بازپسگیری شعله” است که شامل سرمایهگذاری در تبلیغات، سرمایهگذاری دیجیتال، تکنولوژی آشپزخانه و نوسازی رستورانها است.
دیدگاهی در مورد “بیشتر کیوسکهای لمسی در برگر کینگ نصب خواهند شد – و احتمالاً شما هم بیشتر سفارش خواهید داد”
این کیوسک ها بسیار جذاب هستند برای سفارش دهی و پرداخت
این کیوسک ها استفاده زیادی در محیط های کسب و کار و رستوران ها دارند